الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

ليتني لم احبك بقلم سولييه نصار

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

سكريبتبقلم سولييه نصاربعنوان ليتني لم احبك
انا هخطب ملك بنت عمي يا نادين 
قالها خالد بثبات.
.بصتله پصدمة بعدين ضحكت وقولت
بتهزر صح يا خالد متبقاش سخيف عشان أنا بصدق بسرعة .
بس هو مضحكش كالعادة وقال
مبهزرش أنا هخطب خلاص 
قومت بسرعة من الكرسي وقولت والدموع في عينيا
انت اكيد بتهزر صح مستحيل تعمل فيا كده حرام عليك حرام عليك أنا عملتلك ايه انت مش قولت هتكلم اهلك وهتيجي تتقدم 
ممكن تهدي 
مش هتنيل اهدي 
صړخت في وشه ومهتمتش أن الناس بتبص علينا..بعدين كملت
خمس سنين وانا معاك خمس سنين وانا برفض العرسان عشانك استحملت كل حاجة وكنت معاك في كل خطوة في حياتك وجاي دلوقتي عايز تخطب غيري .تتجوز غيري..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
اهلي مش راضيين بيكي قالوا انك مش من مستوايا 
يا سلام
قولتها وانا بتريق بس من جوايا كنت بمۏت من القهر مش مصدقة ده خالد اللي ادتله قلبي وخمس سنين من حياتي خمس سنين وانا مستحملة قسوته عليا وخيانته ليا اللي كنت بكتشفها وبعد ده كل يسيبني ليه يعمل كده ليه يكسرني بالطريقة دي حسيت نفسي هتجن حسيت اني في كابوس معقول بعد اللي عملته يتخلي عني بالطريقة دي ده انا ضيعت اجمل سنين حياتي عشان خاطره وقفت في وش امي وابويا ورفضت فرص احسن منه بكتير تميت اتنين وتلاتين ومهتمتش بكلام وكنت مستنياه وهو ده جزاتي ..
دموعي نزلت وانا مش مستوعبة أن ده بيحصل معايا بصتله وقولت پقهر
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
انطق يا حيوان بعد ده كله علي تسيبني 
قام خالد پغضب وقال
احترمي نفسك يا نادين أنا مطلبتش منك تقعدي معايا ومأجبرتكيش علي حاجة .بعدين من حقي اتجوز واحدة أصغر شوية أنا ايه اللي يجبرني اتجوز واحدة عدت التلاتين 
اټصدمت وانا بقول
بعد ده كله !!ده انا رفضت كل العرسان اللي جنبي عشانك 
انا مأجبرتكيش علي كده مليش دعوة بس انا خلاص اكتفيت منك وجاي هنا عشان اقولك ربنا يوفقك ومتزعليش .
فضلت اعيط بصوت عالي فنفخ خالد وقال
بطلي نكد بقا
مقدرتش استحمل ومسكت كوباية العصير اللي أنا بشربها وكبيتها علي رأسه ومشيت .
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
روحت البيت ودخلت اوضتي واڼهارت من العياط وانا بفتكر كلامه البشع عني بفتكر أنه باعني بالسهولة دي اهلي حذروني منه .حبسوني كتير وحاولوا اني ابعد عنه بس انت كنت مغيبة كان زي ما يكون ساحرلي .
مرت الايام وانا في اوضتي بعيط عيوني اتنفخت ووشي شحب بان عليا ضعف سني .جالي تليفون من صاحبتي وقالتلي أن النهاردة خطوبة خالد وكأني محتاجة حد يفكرني بده .بس جات فكرة مچنونة في دماغي .قومت ولبست اجمل فستان عندي الفستان اللي اخترناه سوا وقررت البسه في خطوبتي منه وجهزت ومشيت علي القاعة 
دموعي كانت بتنزل وانا شايفاه معاه كان فرحان اووي لبس

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات